piątek, 22 czerwca 2012

Salatka obiadowa z ciecierzyca

Obiadowa bo znajduja sie w niej i ziemniaki i ciecierzyca czyli bialko. Jest dosyc sycąca.
Oprócz tego jakaś sałata (dla zielonego akcentu ), ja miałam roszponke ale dobra byłaby i lodowa i rzymska a takze szpinak lub rukola. Wybor nalezy do was i tego ca mamy pod ręką. Sos można dać kupny albo zrobic samemu z czego sie chce, ma byc musztardowo- miodowy.  Ja dałam i śmietany i majonezu. ale jogurt tez by sie nadal. Dla mięsożerców nada sie chrupiący boczek, reszta dodaje pomidora lub ogórka lub oba składniki. Pasowałoby tez jajo. Jak widać możliwości wiele. I obiad gotowy.

Skladniki:

- pare ziemniaków, ugotowanych - ja dałam 5 średnich na 2 osoby
- puszka cieciorki
- cebula- ja dałam pól dużej, w zależności od ilości
- jakas salata, nie za duzo tak dla urozmaicenia
- pomidor lub ogórek
- sos musztardowo- miodowy tak z pol szklanki

Ziemniaki pokroić na mniejsze cząstki i podsmażyć aby byly chrupiace. Cieciorke odcedzic i wsypac do miski. Dodac pokrojona w pół talarki cebule, salate i pomidora. Ziemniaki  lekko przestudzić aby nie wrzucać gorących. Dodac do reszty, zlac wszystko sosem i wymieszac.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz