środa, 6 września 2017

Pieczony kalafior curry z pieczarkami i kuskusem

Dane robiłam z dwa miesiące temu ale wiem ze byłam zachwycona. Wszystko, wg. najnowszych trendów podaje sie w misce ale u mnie na talerzu także dobrze sie prezentowało. w przepisie podaje sie z humusem, łycha na każdą michę ale ja pominęłam. Kuskus za to wymieszalam z groszkiem.

Składniki:

- 4 łyżki oliwy
- 2 łyżeczki przyprawy curry
- 1 kalafior
- szklanka kaszy kuskus
- 400 g pieczarek
- szklanka bulionu
- garść posiekanej pietruszki
- 2 garście mrożonego groszku

Wymieszać dwie łyżki oliwy z curry pieprzem i sola  w misce. Wrzucić kawałki kalafiora i dobrze wymieszać. Kalafiora wyłożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piec ok 30 minut, od czasu do czasu mieszając.
Kuskus zalać gorącym bulionem, dodać mala łyżeczke oliwy, przemieszać i zostawić pod przykryciem. groszek krótko blanszować i wymieszać z kuskusem.
Pieczarki oczyścić,, po przepoławiać,b. duże egzemplarze na cztery. Resztę oliwy, rozgrzać na patelni i podsmazyc pieczarki, ok 4 minut. Doprawić i posypać pietruszka.
Kuskus rozłożyć na talerze na to położyć pieczony kalafior,obok pieczarki. można jeszcze podać humus i jakąś salatke do tego.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz