niedziela, 5 lutego 2012

Surówka z kapusty wloskiej

Zostala mi kapusta wloska. Poniewaz mam plany obiadowe w tym tygodniu nie obejmujące dan z kapusta a nie chcialam zeby mi wiedla, machnelam surówke do obiadu. Przepis z ''Kuchni naturalnej'' na zime. Sos wydal mi sie bardzo ciekawy, troche go zmodifikowalam ale wszystko razem kombinowało sie super. Lubie takie surówki.

- 1 glowka salaty, ja dalam pól lodowej
-1/2 glówki kapusty wloskiej
- 1 papryka
- 1 puszka kukurydzy
- 1 cebula

- 5 łyżek koncentratu pomidorowego - ja dalam ketchup
- 3 łyżki mleka sojowego- u mnie po prostu jogurt
- 5 łyżek oleju
- 1/2 łyżeczki bazylii
- 3 łyżeczki soku z cytryny
- 2 łyżeczki miodu
- sól i pieprz

Pierwszych 5 skladników drobno posiekac i ulozyc warstwami w pólmisku.
7 skladników zmiksowac w blenderze tak aby powstal sos. Sosem tym polac salatke, przemieszac. Można posypać koperkiem lub kielkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz