niedziela, 11 sierpnia 2013

Marchewka smażona z ananasem

Zapomniałam o tej marchewce.A tak bardzo mi smakuje!! Kiedyś z ciekawości zrobiłam i potem juz na stale zagościła w moim menu a potem jakoś wypadła i zapomniałam.Teraz grzebiąc w starych przepisach cudownie odnaleziona ;) Yupi! Idealna jako dodatek do obiadu, do jakichś kotletów vege lub kury. Polecam.

Skladniki:

- 80 dag marchwi
- maly kawalek imbiru
- 6 plastrow ananasa z puszki
- 2 łyżki masła
- 2 łyżki sosu sojowego
- 2 łyżki natki pietruszki
- pieprz i sol

Oskrobana marchew pokroić w cienkie plasterki i albo wrzucić na wrzątek na 2 min albo zrobić ja chwile na parze.Plastry ananasa pokroić na niewielkie kawałki. Na patelni rozgrzać tłuszcz i podsmażyć na nim starty imbir, dodać marchew i smażyć 5 min często mieszając.Wlać 2 łyżki gorącej wody, sos sojowy, wrzucić ananasa i smażyć jeszcze 5 min.Doprawić sola i pieprzem, posypać natka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz