środa, 14 sierpnia 2013

Makaron z fasolką szparagową

Prosty makaron na obiad. Robi sie tylko ile gotuje sie makaron i fasolka.
Ja jakoś rzadko kupuje fasolkę, właściwie to nie wiem czemu bo w sumie lubię. Moze zacznę częściej ja jeść.  W przepisie jest cala puszka ansjovis ale ja miałam tylko dwa i tyle dałam. Jak dla mnie wystarczy bo inaczej tylko by sardele było czuć. Nie miałam także pomidorków koktajlowych wiec dodałam dużego pomidora i było git.

Składniki:

- 300 g zielonej fasolki, przekrojonej na pól
- makaron
- puszka sardeli
- 1 duza cebula, pokrojona w kostkę
- 2 ząbki czosnku, drobno pokrojone
- 100 g czarnych oliwek, pokrojone w plasterki
- 2 łyżki kaparów
- 2 łyżki pietruszki
- 200 g pomidorków

Fasolkę ugotować 8-10 min. Makaron także. Na patelnie dać olej spod sardeli i podsmażyć cebule i czosnek. Posiekać sardele dodać do cebuli i czosnku, podsmażyć do rozpuszczenia. Dodać trochę wody spod fasolki lub makaronu. Dodać kapary, oliwki, pomidory i pietruszkę. Zostawić na 2-3 min na gazie. Wrzucic na patelnie makaron i fasolkę, dobrze wszystko wymieszać. Podawać posypane tartym serem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz