niedziela, 3 stycznia 2016

Surówka Z kapusty kiszonej i jablek z serkiem tofu

Z tofu ale ja miałam wszystkie składniki oprócz tofu i zrobiłam bez. Tez dobre :)
Będąc w Polsce odkryłam magazyn Veggie i ten przepis pochodzi z nr. wiosna- lato uważam jednak ze kapusta kiszona jest szczególnie dobra zima. Zatem>

Składniki:

- 2 lyzki octu jabłkowego
- 2 lyzki oleju z orzechów włoskich i 2 z pestek winogron -  z braku użyłam normalnie oliwy i oleju z pestek dyni bo mam :)
- 2-3 lyzki syropu klonowego lub miodu
- 2 małe jabłka
- 1-2 lyzki soku z cytryny
- 1 główka radicchio lub innej salaty, może być tez cykoria- bo tez gorzka lub zwykła lodowa
- 75 g orzechów włoskich
- 250 g kapusty kiszonej
- 2 dymki ze szczypiorem
- 150 g. wędzonego tofu
- olej do smażenia

Robimy dressing czylo ocet + sól i pieprz + oleje i syrop klonowy. Jabłka obieramy, ćwiartkujemy i kroimy w wąskie paseczki. Orzechy włoskie rozdrabniamy. Kapustę kiszona opłukujemy w zimnej wodzie i zostawiamy do obcieknięcia. Szczypior siekamy. Tofu kroimy w mala kostkę. i wraz z orzechami podsmażamy krótko na oleju. Wrzucamy do salaterki z dressingiem,dodajemy kapustę kiszona, jabłka, szczypior i sałatę. Wszystko luźno mieszamy i podajemy.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz