niedziela, 23 lipca 2017

Chlebek banananowy- szybko i prosto

Chlebek bananowy chodził za mną już jakiś czas. Dostałam prosty i sprawdzony przepis od koleżanki, kupiłam dojrzale banany. I już miałam robić, gdy zorientowałam sie ze nie mam masła. Ok, ale mam olej.
Nie wiedziałam czy mogę sobie od tak zmienić jedno na drugie wiec weszłam w internety i znalazłam super prosty przepis( na stronie Biedronki) W przeciągu 10 minut miałam ciasto w foremce, po niecałej godzince na stole, jeszcze cieple. Pycha.
Przepis z masłem innym razem...

- 4 małe banany - dojrzale
- 1/2 szklanki cukru
- 1 jajo
- 1/3 szklanki oleju
- 1 łyżka cukru waniliowego
- 1 1/2 szklanki maki
- 1/4 łyżeczki soli
- 1 łyżeczka sody
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Banany rozgnieść widelcem lub tłuczkiem do ziemniaków. Połączyć z cukrem, olejem, jajem. Wymieszać po czym dodać suche składniki: make, sodę i proszek, cukier i sól. Dobrze wymieszać, przelać do podłużnej foremki i piec w 180 stopniach ok godziny.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz