środa, 13 kwietnia 2011

Zapiekanka makaronowa z fenkulem


Wczoraj na szybko zrobilam ta zapiekanke. Zapiekanki sa fajne bo mozna je przygotowac wczesniej, bo ladnie sie prezentuja, bo mozna wszystko w sumie wszystko zapeiec. U mnie kroluja przewaznie ziemniaczane i makaronowe. Ryz raczej zadko wjezdza do pieca.
Fenkuly nauczylam sie jesc dopiero tutaj, wczesniej bylu mi nie znane. Nie stosuje ich czesto ale raz na jakis czas nabywam pare sztuk. Az dwa moje ulubione przpisy zawieraja te bulwy. W tej zapiekance dobrze sie kombinuja.






Skladniki

3 fenkuly - ja dalam poltora
oliwa
400 g makaronu - muszelek, kolanek drobnych- ja dalam farfelle
250 g camemberta w plasterkach

Moja inwencja:
kawalek bialego pora
pare pieczarek

Piekarnik rozgrzac do 200 stopni. Fenkul pokroic na cienkie plasterki. Pora i pieczarki rowniez. Podsmayc wszystko z 7,8 minut na oleju. Doprawic wedlug uznania.
Makaron ugotowac. Wymieszac z fenkulem. Przelozyc do formy i zapiec 15 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz